Wyznacz trasę Warszawa

bano

viamichelin jest dość dokładny i rzetelny jeśli o wyznaczanie tras chodzi choć ja czasami korzystam też z map24 . Tutaj masz nakreśloną trasę Warszawa - Kaprun przez map24 właśnie i najlepiej będzie jak sobie obie trasy porównasz , przeanalizujesz ;)



Ja proponuje konkrety bo to już za 4 dni. Zrobić liste kto by sie pisał. Gdzie i o ktorej zbiórka. Oczywiscie trase trzeba wyznaczyc

Warszawa-Bemowo 2oo9
Data: 25 kwietnia 2oo9, sobota
Zbiórka: Orlen?
Godzina: xXx

Lista:
-Szyderca
-DJ Arkadius
-Maciasgta
-
-




No moment. Przez tyle lal WL wisiało na jednojezdniowej Modlińskiej (już od granicy Warszawy) i jakoś to szło. Błędem wyraźnie było nie wyznaczenie od razu przy poszerzeniu pasa dla autobusów Jedna czwarta tego jechała przez właśnie Płochocińską, sam wiele razy korzystałem z tej trasy póki nie otworzyli obwodnicy i okazywało że jedzie się szybciej niż właśnie przez Jabłonnę.



http://wiadomosci.onet.pl/1506334,11,item.html


Sprawa Rospudy skierowana do Trybunału Sprawiedliwości

Komisja Europejska skierowała sprawę kontrowersyjnej budowy obwodnicy Augustowa przez dolinę rzeki Rospudy do Trybunału Sprawiedliwości UE. Wniosek przeciwko Polsce ma trafić do Luksemburga jeszcze dziś, najpóźniej jutro.
Według KE budowa obwodnicy narusza program Natura 2000. UE chce wyznaczenia alternatywnej trasy dla autostrady.

Bruksela postąpiła tak, jak zapowiadała, nie pomogły ostatnie próby polskiego rządu, które miały załagodzić konflikt. Minister środowiska Jan Szyszko napisał list do Komisji, w którym przekonywał do dalszych negocjacji. Jest już jednak za późno. Bruksela zajmuje się sprawą od grudnia, a ponieważ postępu w rozmowach nie było, zdecydowała się pozwać Polskę do Trybunału. Uważa bowiem, że rząd w Warszawie złamał unijne prawo, decydując się na rozpoczęcie budowy obwodnicy w Dolinie Rospudy.

Zdaniem Komisji, są to cenne przyrodniczo tereny chronione i w żaden sposób nie można zrekompensować szkód wyrządzonych środowisku. Najlepiej więc będzie, jeśli Polska poprowadzi obwodnicę inną trasą. Ponadto, w osobnym wniosku, Bruksela chce, by sędziowie nakazali wstrzymanie wszelkich prac. Jeśli Polska przegra w trybunale, grożą jej wysokie kary finansowe.



Nie bój się, NE się dowie, w końcu jeden z założycicieli firmy udziela się w tym wątku
Te mapy nie są z 2 lat, przeczytaj na stronie:
"Mapy zawierają uśrednione dane z okresu sprzed wakacji."

Faktem jest że NE, prowadzi przez zamknietą od bardzo dawna ulicę w centrum wojewódzkiego miasta
Wyznacz sobie trasę np. od kina Imax do Makro w Katowicach i zobacz jak miło prowadzi zamkniętą Gliwicką.
Może i ten system działa przyzwoicie w Warszawie, tam gdzie ilość użytkowników dostarczajacych dane
jest wystarczająco duża oraz działa jakiś system informowania o remontach.
W każdym bądź razie na śląsku mi nie było dane dopatrzeć się w nim jakichś zalet.

ps.
na forach w internecie jest taki zwyczaj, że nie używa się formy pan/pani
pps.
co nieco informacji o remontowanej Gliwickiej

[ Dodano: 07-03-2009, 18:31 ]




Zawsze mogą pojechać alejami Jerozolimskimi i przy Orlenie skręcić bezpośrednio w Spisaka.
Znów Masz Rację. Jednak Powód Jest - o Zgrozo - Identyczny: "Zdaniem ZTM nie ma możliwości bezpiecznego wykonania manewru prawoskrętu w ul. Spisaka przez autobusy 15-metrowe"
Rada: przebudowa geometrii skrzyżowania
W 2004r. moi znajomi z "Niedźwiadka" wysłali kilka propozycji zmian w funkcjonowaniu transportu miejskiego na m.in. terenie dzielnicy Ursus do pani burmistrz Marii Łukaszewicz. Zarząd Transportu Miejskiego przesłał do Urzędu Dzielnicy następującą odpowiedź:
"(...) Istniejące uwarunkowania, a przede wszystkim ograniczenia w zakresie układu drogowego, nie pozwalają obecnie na wprowadzenie zaproponowanych przez Panią XY korekt trasowych na terenie Ursusa. Przykładowo dla realizacji postulatu w zakresie linii 401 i 517 [dotyczy dwukierunkowego poprowadzenia ich trasy ulicami: Kompanii Kordian - Spisaka - Kościuszki] konieczna byłaby korekta geometrii skrzyżowania ulic: Kompanii Kordian/Spisaka.
Poruszony problem geometrii skrzyżowań uniemożliwiającej wprowadzenie autobusów transportu zbiorowego dotyczy również zbiegu ulic: Aleje Jerozolimskie/Spisaka, o czym Państwo z pewnością pamiętacie ze wspólnych wizjii w terenie. Podobnie temat przeniesienia krańca GOŁĄBKI w rejon pobliskiego przystanku PKP już był przedmiotem naszych konsultacji, zakończonych opracowaniem dokumentacji projektowej. Oczekujemy więc od Urzędu Dzielnicy Ursus przekazania informacji o planowanym terminie realizacji tej inwestycji (...).
Odnośnie pozostałych postulatów Pani XY uprzejmie informujemy, że:
Celem uruchomienia dla linii 717 przystanku w zespole NIECAŁA [teraz STARODĘBY] jeszcze przed jego powstaniem podjęliśmy starania dla wyznaczenia nowej lokalizacji przystanku granicznego w Alejach Jerozolomskich, co jest warunkiem realizacji postulatu, jednak wymaga stosownego zarządzenia Prezydenta m.st.Warszawy" (...).
Podpisano:
DYREKTOR
Zarządu Transportu Miejskiego
Robert Czapla




Ostatnio dużo pojawia się dywagacji na temat otwarcia bazy (baz?) Ryanaira w Polsce. Dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, że Balice nie staną się bazą irlandzkiej linii. Baza powstanie, ale w Poznaniu, Łodzi lub we Wrocławiu.

Szefowa sprzedaży Ryanaira na Europę Środkową, Caroline Baldwin zapowiedziała, że celem firmy jest zdobycie pierwszej pozycji wśród wszystkich linii operujących w Polsce. Irlandczycy chcą za kilka lat obsługiwać 6-10 milionów pasażerów, a to oznacza, że muszą w naszym kraju ulokować swoją bazę. Decyzja w tej sprawie podjęta zostanie wiosną przyszłego roku.

Wysłannicy potentata z Dublina od pewnego czasu wizytowali polskie lotniska, badając techniczne możliwości utworzenia bazy. Rekonesans w Krakowie, Rzeszowie, Wrocławiu, Bydgoszczy, Szczecinie, Łodzi, Poznaniu i Gdańsku doprowadzić miał do zawężenia liczby portów branych pod uwagę przy planach podboju polskiego nieba. Jednocześnie od ponad roku toczyły się rozmowy z szefami portów oraz władzami lokalnymi i regionalnymi w sprawie warunków współpracy. Irlandczycy nie ukrywali, że w zamian za otwarcie bazy oczekują przywilejów, szczególnie w opłatach lotniskowych i handlingowych oraz daleko idącej kooperacji przy budowie obiektów bazy.

Co dają w zamian? Obecnie ich potencjał to 35 milionów przewiezionych w ciągu roku pasażerów, obsługiwanych na 266 trasach ze 107 lotnisk, w tym 15 baz. W Polsce Ryanair lata do ośmiu portów, utrzymując 13 tras. Z wyjątkiem Wrocławia, wszystkie pojawiły się w zimowej siatce połączeń. Lotnisko, które stanie się polską bazą przewoźnika, zyskuje ogromny potencjał. Ponieważ stacjonować w niej będą maszyny Ryanaira, możliwe jest wyznaczenie połączeń z każdym lotniskiem obsługiwanym przez tego przewoźnika. Co to oznacza? Wielokrotność 100 tysięcy pasażerów rocznie na każdym połączeniu. Rachunek jest prosty - 10 tras to 1 milion pasażerów. To także praca dla kilkudziesięciu osób przy obsłudze samolotów Ryanaira i dodatkowe miejsca zatrudnienia w regionie.

W irlandzkiej centrali firmy szanse Krakowa na stanie się bazą linii spadły do zera. Powód? Szefostwo Balic oraz władze Krakowa i Małopolski otrzymały ofertę handlową przewoźnika przed rokiem. Nie tylko na nią do dziś formalnie nie odpowiedziały, ale nawet nie uzyskały zatwierdzenia nowych taryf opłat lotniskowych w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego. Nie został więc spełniony podstawowy warunek stawiany przez Irlandczyków, że opłaty dla przewoźników zależą od liczby pasażerów obsłużonych przez nie w porcie. W odróżnieniu od innych polskich lotnisk, nikt też z Krakowa nie zabiegał o przyciągnięcie bazy Ryanaira. Wykorzystały to inne lotniska, przejmując inicjatywę. W ostatecznej rozgrywce liczyć się będzie już tylko Wrocław, Łódź i Poznań.

Co na to władze Małopolski? Wicemarszałek województwa Witold Śmiałek nie dowierzał, że Ryanair zrezygnował z planów ulokowania bazy w Balicach. - "Nie negocjowaliśmy tej sprawy, bo na razie nie mamy terenu na taką inwestycję. Zabiegamy o przejęcie kilkudziesięciu hektarów, ale to jeszcze musi potrwać. Deklaruję, że jeżeli dostaniemy konkretną ofertę, to wyjdę z siebie, żeby bazę ściągnąć do nas" - oznajmił.

Wczoraj w Warszawie odbyło się walne zgromadzenie udziałowców spółki Międzynarodowy Port Lotniczy Kraków Balice. Nie podjęto żadnych merytorycznych ustaleń. Z powodów proceduralnych posiedzenie odroczono na miesiąc.

Powered by wordpress | Theme: simpletex | © bano