Wydział Komunikacji Poznań Gronowa

bano

On Tue, 26 Sep 2006 08:16:08 +0200
Grejon <grejo@gazeta.pl napisał(a):

Jurek napisał(a):
Czesc,
w jakim miescie jest Wydzial Komunikacji na ul. Gwarnej?
W Poznaniu?


Pudło! - wprawdzie też na "G" ale na Gronowej :)

Pozdrawiam :)

W.



Wojtek Borczyk napisał(a):

On Tue, 26 Sep 2006 08:16:08 +0200
Grejon <grejo@gazeta.pl napisał(a):

Jurek napisał(a):
Czesc,
w jakim miescie jest Wydzial Komunikacji na ul. Gwarnej?
W Poznaniu?

Pudło! - wprawdzie też na "G" ale na Gronowej :)


No nic - zostaje Łódź, Kraków, Ostrów Wielkopolska (ski?), Legnica,
Świdnik, Turek. ;)



O Poznaniu (Wydzial Komunikacji)
Witaj,
Wiem cos o tym. Dla mnie abstrakcja jest to, ze np na Libelta jest stary
budynek i nowa sala obslugi - cała masa okienek i wszystko idzie szybko i
sprawnie...
Natomiast na Gronowej jest nowy budynek i stare zasady - ciesz sie, ze nie
musiales isc na pietro. Tam jak juz swoje odstoisz i pouzerasz sie z
urzedniczkami, to kaza Ci isc po znaczki skarbowe do ajencji PKO (oczywiscie
musisz wyjsc z budynku). A przez telefon nie racza powiedziec, ze potrzebne sa
jakies znaczki skarbowe. Moglbys przypadkiem kupic je po drodze i by Ci odpadlo
zejscie na dol, wyjscie z budynku, odstanie w ajencji PKO, powrot i stanie pod
pokojem, z ktorego Cie przed chwilka baba odprawila po znaczki. PARANOJA!!!!!!!!



Odbior prawka POZNAŃ
Powiedzcie jak to jest-czy mozna zaplacic bezposrednio na Gronowej
tzn czy jest tam kasa i czy to prawda ze musze najpierw dowod wplaty
dostarczyc do wydzialu komunikacji zeby moje prawko dopiero
powedrowalo do druku????Bo w necie nic nie moge znalezc...



> Powiedzcie jak to jest-czy mozna zaplacic bezposrednio na Gronowej
> tzn czy jest tam kasa

tak, obok wejścia do WK jest ajencja PKO, mają gotowe druczki wpłat, wystarczy
wpisać swoje dane, prowizja standardowa, czyli coś koło 3 zł

> i czy to prawda ze musze najpierw dowod wplaty
> dostarczyc do wydzialu komunikacji zeby moje prawko dopiero
> powedrowalo do druku????

prawda, bez wpłaty i zgłoszenia tego faktu Twoje papiery nie zostaną wysłane do
drukarni

> Bo w necie nic nie moge znalezc...

oj, wszystko masz w BIP-ie naszego Miasta, znalezienie tego zajęło mi 15 sekund :)

bip.city.poznan.pl/bip/public/bip/sprawy.html?co=opis&sp_id=1748



www.eracareers-poland.gov.pl/page.html?kid=5536:5584
Poznań
Urząd Miejski
Wydział Komunikacji
ul. Gronowa 22a, I piętro, pokój 2/24

Godziny urzędowania:
pon, czw 8:00 -17:00
wt, śr, pi 7:30-15:30



Kochani,
Wy jesteście chyba nawet lepsi niż myślałem.
Czuję się jak Tym piszący w Rzeczpospolitej o ministrze Polu.
Teraz sprawdziłem sobie jeszcze w artykule.
Kto jechałby z Wydziału Komunikacji na Gronowej na Czarnkowską?
No, chyba że tylko tam w całym Poznaniu można odkręcić kratkę...
Ten Wasz Pan Jan to chyba rzeczywiście na gazie jeździ...
Czyli to akurat się zgadza.
Jeszcze raz Wam gratuluję.



Gość portalu: asik napisał(a):

> czy ktos wie w jakich godzinach jest czynny wydział komunikacji na
> ul.Gronowej i czy tam zloze wniosek o wydanie duplikatu na prawo jazdy i ile
> to kosztuje????dzieki pozdrawiam
bip.city.poznan.pl/bip/public/bip/index.htmlpozdrawiam



Najbardziej niebezpieczne ulice Poznania
Sygnalizacja na wiadukcie na Wojska Polskiego? Nie rozumiem -
dlaczego!? Tam gdzie jest płynny przejazd, chce się to zakorkować!?
Nigdy nie miałem problemu z przejazdem tam jeśli chodzi o
bezpieczeństwo jazdy! Wszystko jest kwestią większej uwagi na
drodze. Fakt faktem, że raz widziałem nawet radiowóz, który miał
stłuczkę zjeżdżając z Niestachowskiej i wjeżdżając na Wojska
Polskiego, by tam skręcić w prawo. Może zamiast sygnalizacji
pomyśleć jak tam zrobić dodatkowy pas dla pojazdów jadących w ten
sposób, by mieli bezkolizyjny wjazd na Wojska Polskiego? Chyba by to
było tańsze rozwiązanie, hm?

Kwestia świateł w nocy... Co z tego, że jest pętla indukcyjna. Jak
jest duże skrzyżowanie i akurat samochody nadjeżdżają z krzyżujących
się kierunków, to od razu jeden z nich stoi na czerwonym (nawet
jesli jest wiele pasów i jeden skręca w prawo tak że oba pojazdy
ostatecznie kierują się w tą samą stronę). Nic tak nie wkurza
kierowców jak bezsensowne czekanie na światłach przy pustych
ulicach! Może zamiast zmieniać sygnalizacje i stawiać nowe, to może
lepiej jest postawić więcej patroli drogowych na ulicach?

Poza tym w wielu miejscach gdzie już sygnalizacja jest to można by
ją wyłączyć nie tylko w nocy ale i w dzień poza godzinami szczytu.
Przykład - skrzyżowanie Słowiańska - Gronowa. Postawili światła, bo
musieli. Fakt - rano dużo samochodów miało problem z wjazdem w
kierunku wydziału komunikacji (do pracy), popołudniu dużo miało
problem z wyjazdem (z pracy). Wtedy niech światła są aktywne, ale po
co wtedy, gdy nie ma tak natężonego ruchu i możnaby sobie płynnie
jechać Słowiańską, a nie zatrzymywać się co 200m na światłach...

Tyle się ostatnio mówi o likwidowaniu znaków, świateł, przejść dla
pieszych gdyż zwiększa to bezpieczeństwo na drodze, bo zmusza
kierowców (i pieszych) do większej uwagi! Czy Poznań chce iść w
odwrotnym kierunku?



a mnie szlag trafia jak słyszę wyrażenie "centrum Poznania" w
kontekście obszaru między Wartą, Solną, Roosevelta i Królowej
Jadwigi. to myślenie dziewiętnastowieczne. może z perspektywy Placu
Kolegiackiego tak widziane centrum jawi się ogromne. dla mnie
to "ścisłe centrum", a za centrum Poznania - wobec jego rozwoju
terytorialnego, wyprowadzania się mieszkańców na obrzeża miasta i
przyległych gmin - uważam też Wildę, Łazarz, Grunwald, Jeżyce,
Śródkę. inwestycja na Ratajczaka i likwidacja torów na Strzeleckiej
ma sens, ale jako ważniejsze oceniam umożliwienie dojazdu do centrum
miasta (nie tylko tego ścisłego) mieszkańcom Naramowic czy Franowa,
a może i Strzeszyna, bo tam też się dużo buduje, a także z Ławicy
(chyba, że zakładamy, iż Ławica i tak się w stosunkowo bliskiej
perspektywie z Poznania wyniesie). w ścisłym centrum zagęszczenie
sieci tramwajowej jest tak duże, że w każde miejsce można od
tramwaju dojść najdłużej w 5 minut. poza tym czasy, gdy większość
ludzi żyła za murami a większość miejsc pracy, instytucji, uczelni
mieściła się w ścisłym centrum odeszły w przeszłość (nasuwają się
oczywiste przykłady - Wydział Komunikacji i Geopoz na Gronowej,
uniwersytet na Morasku), stąd też nie przeceniałabym wagi
perfekcyjnego rozwiązania komunikacyjnego w wąsko rozumianym
centrum. ludzie dojeżdżają do pracy np. z Naramowic na Górczyn, z
Kobylegopola na Ogrody, ze Strzeszyna na Starołękę. patrzmy na
Poznań jak na milionową rozwijającą się aglomerację, a nie tylko na
kilkudziesięciotysięczne historyczne centrum. jak ironicznie
zauważył przedmówca puszczenie torów w ścisłym centrum po wąskich
uliczkach odbierze im klimat i we wcale nie tak dalekiej
perspektywie, powiedzmy 20 - 30 lat (a budowa nowych torów zajmie
przypuszczalnie min. 5 lat), może być chybione. ścisłe centrum
umiera nie dlatego, że nie ma idealnego rozwiązania komunikacyjnego.
Stary Browar żyłby nawet bez dojazdu tramwajem.




On Thu, 19 Feb 2004 09:29:25 +0100,  Artur Golanski wrote:
J.F. <jfox_nos@poczta.onet.plnapisał:
| Przekonalbys mnie gdybys napisal ze to tylko we wrocku starosta
| scedowal swoje zadania na UM :-)
Nawet we wrocku tak NIE zrobił, bo... ZTCW nie ma takiej możliwości prawnej.


No, powiem ci ze tez mam takie wrazenie - to po tych slynnych
parkowaniach gdy minister upowaznil rady miejskie, a ustawa nie dala
mu prawa do upowazniania.. ale fakt jest faktem.

I cos mi sie wydaje ze o wiekszej ilosci takich umow slyszalem.


UM użycza/wynajmuje mu jedynie lokal. Urzędnicy, którzy
zajmują się tymi sprawami podlegają dalej staroście i są jego
pracownikami. Wszelkie dokumenty są wystawiane z nagłówkiem 'starostwo
powiatowe...', a pieczątki imiennne 'z up. starosty'.


Dowod zmienialem 21.02.2003, potem byla jeszcze zmiana 23.08.2003,
Organ rejestrujacy jest "Prezydent wroclawia, WSO".
Pieczatki - "UM wroclaw". Podanie mialem tytulowac "WSO UM Wroclaw".
Jedyne dziwne - musialem wykupic znaczki _skarbowe_ ..


Tak jak
wcześniej napisałem, jeśli pokusisz się i naocznie sprawdzisz tablice
informacyjne na budynku lub obok/na właściwych drzwiach zapewne
znajdziesz informację: 'starostwo powiatowe..'


Nie - WSO UM.

A teraz zobacz sobie tu, Poznan:
http://bip.city.poznan.pl/bip/public/bip/sprawa.html?lmenu=sprawy&co=...

REJESTRACJA NOWEGO POJAZDU
Wymagane dokumenty: Wypełniony formularz (druk) wniosku oraz:
oryginał dowodu własności pojazdu,  [..]

Miejsce złożenia dokumentów: Wydział Komunikacji, Oddział Rejestracji
Pojazdów, ul. Gronowa 22a, parter - stanowiska 1-15, tel. 878 40 16

Opłaty: Od wniosku pobierana jest opłata w znaczkach skarbowych w
wysokości 5 zł + 0,50 zł za każdy załącznik.

Dodatkowo, na konto Urzędu Miasta Poznania Wydziału Finansowego - PKO
BP I Oddział Poznań 1020 4027 2382 674 – 360 - 1, uiszcza się opłatę
za wydane tablic rejestracyjnych, dowodu rejestracyjnego, znaków
legalizacyjnych oraz nalepki kontrolnej na szybę:
w wysokości 161,00 zł (w tym opłata komunikacyjna 157,00 zł oraz
opłata ewidencyjna 4,00 zł) [...]

Masz tam podstawy prawne :-)

Z ciekawostek:
Tryb odwoławczy: Od decyzji odmawiającej rejestracji pojazdu
przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego
Kolegium Odwoławczego w Poznaniu, w terminie 14 dni od daty jej
doręczenia.
Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Wydziału Komunikacji.
Odwołanie podlega opłacie skarbowej w wysokości 5 zł.

Innymi slowy - w Poznaniu u starosty tez nic nie zalatwisz.

P.S. Wymagany oryginal dowodu wlasnosci ... ksero sami zrobia ?
  no, przy 5.50 od zalacznika wypadaloby ..
  za to we wrocku przyjmowali gotowke w okienku, nie trzeba bylo
  biegac po bankach.

J.

Powered by wordpress | Theme: simpletex | © bano