wydruk fototapety ze zdjęcia

bano

To może wstawię tutaj namiar na mojego sprawdzonego grafika może się jeszcze komuś przyda.

Krysiu jeśli nie w tym miejscu to przenieś gdzieś lub usuń.

Ja znalazłam ich na allegro tam są gotowe wzory, ale napisałam, czy można zamówic wydruk własnego zdjecia.
Później kontaktowałam sie już nie przez allegro tylko e-mailowo na ich stronie jest kontakt.


http://www.allegro.pl/ite...a_na_drzwi.html

http://fototapety.wordpress.com/

Polecam jak nie wiem co
Pierwsza realizacja od złożenia zamówienia do otrzymania przesyłki trwała tydzień, druga niecałe dwa tygodnie ale to było na początku grudnia, więc goracy przedświąteczny okres.
Super sprawa.



Wymyśliłem sobie że na Krymie nie będę kupował żadnych pamiątek, a za zaoszczędzoną kasę w Polsce zamówię sobie jakąś fajną fototapetę. Miały się na niej znaleźć piękne krymskie góry i morze.
Zrobiłem sporo fajnych zdjęć. Niestety żadne nie nadaje się do wydruku . Maja po 250- 400 KB. A potrzebne jest cos co ma ponad 900KB. Szukałem na necie ale niestety nic ciekawego i dużego nie mogę znaleźć.
Może ktoś mógłby mi pomóc i podesłać coś cięższego. Oczywiście nie chodzi mi o żadne prywatne zdjęcia, a tylko o widoki. Najlepiej połączenie krymskich gór z morzem:-) . Mój adres sate7@wp.pl



Wojtek ma rację. Zresztą w podanym przez mnie linku jest oferta wydruku fototapety na podstawie dowolnego zdjęcia: http://www.fototapety.com.pl/catalog/index.php

Aniu
, nie taką "Nike" jak myślisz wybrałam za wzór ;)



Witam

Caly czas szukam inspiracji na fototapetę ...nie moge nic fajnego znaleźć - szyby do kuchni juz zamówione, potrzebuje wydrukować obraz o dł 3m i wys 53cm

Czy ktoś spotkał sie z jakimiś fajnymi grafikami w sieci? Badz ma jakieś fajne zdjecia , ktore można zamienić w tak wąską fototapete! ?? Mam czerwoną kuchnie, kolor ścian srebrny...jaki kolor pasuje miedzy szafkami?

Uparłam sie na ta szybe miedzy szafkami..a teraz nie moge nic ciekawego znaleźć!

Pomóżcie




Witam

Caly czas szukam inspiracji na fototapetę ...nie moge nic fajnego znaleźć - szyby do kuchni juz zamówione, potrzebuje wydrukować obraz o dł 3m i wys 53cm

Czy ktoś spotkał sie z jakimiś fajnymi grafikami w sieci? Badz ma jakieś fajne zdjecia , ktore można zamienić w tak wąską fototapete! ?? Mam czerwoną kuchnie, kolor ścian srebrny...jaki kolor pasuje miedzy szafkami?

Uparłam sie na ta szybe miedzy szafkami..a teraz nie moge nic ciekawego znaleźć!

Pomóżcie
może poszukać jakiegoś dobrej jakości zdjęcia (jakaś makrofotografia?) i po prostu wyciąć odpowiedniej wielkości pasek w jakimś programie graficznym? ja bym raczej nie dała czarno-białego zdjęcia, ale szczerze mówiąc - nie wiem na jaką kolorystykę bym sie zdecydowała przy czerwonych szafkach i srebrnych ścianach - może akurat tą fototapeta przełamać schemat kolorystyczny dodając coś zupełnie innego?.



Kurcze! Bardzo Wam dziękuję!! :D

Lyreco7 - co do jakości - powiem, że jestem miło zaskoczona :) Kiedyś zamawiałam plakaty do powieszenia w ramkach, trochę większe niż A4 i stwierdziłam, że mniej więcej taką samą lekką pikselozę (przy spojrzeniu z bliska) to druknęłabym sobie sama na swoim sprzęcie. A fototapeta naprawdę ok :) Nie ma pikselozy, nie mam wrażenia, że się rozmywa, chociaż np. donica stojąca koło tej ławeczki nie jest strrrrasznie ostra, ale raczej nie jest to kwestia wydruku tylko kompozycji zdjęcia i ustawienia ostrości.
Inwestycja: 707 zeta (firma pokryła koszt przesyłki, zresztą bardzo miły kontakt, po wstępnym pytaniu na gg Pani za moment przesłała mi projekt tego zdjęcia z czerwienią wokół drzwi). Wymiary: wys. 290, szer. 400 cm.

Darcy, Malmuc - pomysł wart grzechu :wink: Obawiam się tylko czy takie fajne stylizowane krzesła pasowałyby do mebli... :roll: Bo przecież było na odwrót tzn. najpierw kolor ścian, potem kolor i styl mebli, a dopiero teraz - rok później pojawiła się ściana :lol: A szczerze mówiąc.. krzesła po prostu zabrałam z biura... i tak rok już stoją :oops:

Giness - z większej perspektywy się nie da :-? (chyba, że dziurę w ścianie wybiję..).



wracam do tematu :)
może ktoś już zrealizował swoje plany, fototapety "zawisły" na ścianie i zechce się pochwalić efektem :D

i pytanie praktyczne - czy fototapety przyklejacie bezpośrednio na ścianę? czy nie widać jakichś nierówności? zamierzam wydrukować w wielkim formacie zdjęcie i właśnie się waham czy lepiej nie przekleić tego na jakąś płytę - chociaż to już nie będzie taka prawdziwa fototapeta :-? czy lepiej drukować na papierze czy folii?
będę wdzięczna za wszelkie podpowiedzi.



agip pięknie wyszło!

akselek
zleciliśmy wydruk zdjęcia firmie, która robi fototapety itp. Tym zdjęciem zostało wyklejone szkło w drzwiczkach zamykających wnękę. To oni wyszukali nam to zdjęcie. Mozesz znaleźć je sam, al musi miec odpowiednią jakość i musisz mieć prawo do tego zdjęcia, czyli powinienieś je kupić.



Zdrób sobie wydruk zdjecia z własnych zbiorów. Ja robiłam wydruk czarno-biały na fototapetę. Jestem bardzo zadowolona z jakosci usługi. Zamawiałam przez sieć. Wysłałam im fotkę a oni mi ją przycięli odpowiednio i powiekszyli do żądanego rozmiaru. Całość (wydruk, klej i przesyłka) mnie wyniosła ok 165zł. Rozmiar spory bo 2,2x2,5m.
Polecam ten sposób na fajny wydruk.
Ja korzystałam z usług tej firmy: http://www.fototapety.com.pl/catalog/



no ja znalazłam kiedyś cos takiego : http://www.fototapety.com.pl/catalog/
nie jest za drogo, a można wydrukować jakieś fajne swoje zdjecie, dodatkowo mozna to zalaminowac co pozwala w jakimś stopniu czyścić obrazek
nietstety ostatecznie nie zrobiłam nic - wiec nie mam co pokazać



My nie szukaliśmy gotowych fototapet, skontaktowlaiśmy się z firmą robiąca wydruki wielkoformatowe, określiliśmy, czego szukamy i oni wzieli to na siebie. Mieliśmy kilka propozycji zdjęć, jedno nam się wyjtjowo spodobało i z tego zrobiono wydruk do łazienki. Podobnie było z napisami do kuchni. Mogliśmy wybrać czcionkę i kolor. W ten sposób mamy coś oryginalnego ;)




Zasada jest taka że zdjęcie w formacie wydruku powinno mieć 300dpi Na fototapecie 2x1.5m?? :shock: Ty tak serio? ;)

Wydaje mi się, że te zdjęcia wyżej są mimo wszystko za słabe na tak duży format, nie tylko pod względem rozdzielczości, ale i "jakości" pikseli (szum). Minimum to gdzieś w okolicach "pełnej klatki z dzisiejszego aparatu", czyli tak 8-10Mpix - to daje ~45dpi na wydruku i z grubsza daje się oglądać. Szymon, przejrzyj sobie moje fotki i jeśli coś Ci się spodoba, to daj znać na PW.



[sprzedam] Fototapeta Z Twojego Zdjecia!
  Witam serdecznie.

Oferuję wydruki zdjeć przeznaczonych na fototapety.

Co to jest fototapeta?

Jest to tapeta wydrukowana z pliku cyfrowego, przedstawiająca zazwyczaj zdjęcie -> dlatego FOTOtapeta. Służy do ozdoby ścian wewnętrznych domu/biura/mieszkania/restauracji.

Ty, twoja rodzina, wymarzona kraina, twoje wyśmienite zdjęcie, ulubiona grafika - już dziś może znaleźć się na ścianie twojego pokoju, lecz nie tylko! - również oferuję wydruk z moich zdjęć! (użytek prywatny, bez praw do zdjęcia)

Tapety są drukowane na papierze który jest używany do wyklejania zewnętrzynych bilboardów - więc jak wiadomo, musi być odporny na warunki zewnętrzne - więc również w domu nic się mu nie stanie!
Jest również możliwośc, wydruku na papierze fotograficznym.

Zainteresowany?
Więcej informacji na stronie

http://e-fototapety.pl/

oraz poprzez mail: info@e-fototapety.pl




Za wszystkie aktualne błędy bardzo przepraszam - strona jest w trakcie realizacji, również dane moga ulec zmianie.
Do Moderatorów: sprawa uzgodniona z Czarkiem.

Powered by wordpress | Theme: simpletex | © bano